Försummat Ivarssons Bil

1kommentarer

Jag har pillat rent för mycket med designen nu, fixat och ändrat små saker som inte ser mycket ut för världen. Men allt tar sån tid.. Ska fixa en lite roligare header och sånt men har varit duktig och ordnat alla inlägg i olika kategorier. Man vet ju själv när man kommer in på en blogg och man hittar något man tycker är extra kul eller intressant då är det ju kanon att kunna välja bara den kategorin, sen kan iaf jag sitta och läsa hur länge som helst. Så nu har jag försökt plocka såna grejor som jag gillar på andra bloggar och gjort på min, men more to come.

Nu måste jag arbeta lite på Ivarssons Bil också, bloggen ger ju inte mig så mycket lön.

1 kommentarer

Smsa Låna

12 Jan 2012 23:15

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

Kommentera

Publiceras ej