Ärende hela förmiddagen!

0kommentarer

Mitt arbete fram tills nu har varit skickebud. Hämtat däck, fixat sladdat och hämtat lite däck till. Nu sitter jag och äter en välförtjänt bakpotatis till lunch vid datorn för att hinna fixa på bloggen. Oh jag har så många tankar och ideér.

Jag vill utveckla bloggen så det blir mer som en hemsida. Jag vill starta företag. Jag vill arbeta med inredning. Jag vill börja med allt nu direkt. Och ja som ni ser jag vill en himla massa. Mitt första steg är nu att sätta mig ner, skriva ner mina mål och HUR jag ska ta mig dit. Första steget är ju inte att skaffa en F-skattsedel, för den har jag ju än så länge ingen nytta av. Struktur på vägen till målet är nummer ett, måste skaffa tid till att göra det också. Börjar med att fundera över min lunch idag och skriva i min idébok.




Så nöjd var jag med min mat innan jag smakade att den inte va färdig, oh hård potatis är det värsta jag vet :(
(Sneak peak på min kofta jag shoppade dyrt i ullared)

Kommentera

Publiceras ej